Friday, November 26, 2010

26.11.2010

asalamualaikum :)

pada tarikh ini terdapat pelbagai peristiwa menarik HAHA

waktu petang tu kami main hujan , nak kate semue budak2 ngan remaja2 geng2 kitorang sume main hujan
perghh , syok la jugak !
pastu main rondes dlm hujan HAHA
team aku kalahkan team endek 20-12
yg syoknye setiap team ade masing2 punye punce dan penyelamat
yg peliknye yg punce tu lah penyelamat
paham ? macam ni
aizat die pukul bola lambung .. pastu endek tangkap sebelah tangan
kemudian endek pukul lambung.. aizat tangkap sebelah tangan
 proses ni berlaku berulang ulang
pelik gile kottt

HAHAHA

anyway malam tu endek ajak lepak
aku ngan aizat paling awal keluar
pegi umah endek , endek kate nak kluar
then die ajak aku teman die
aku tanye pegi mane
die ckp pegi mcd
aku kate la 'ko yg nak makan ko pegi la'
die kate pulak 'alaaa jum la'

aku pun teman die
dan terjadilah sebuah cerita , ketika kami tiba disana

Endek : syahmi , order kat mane ? (sambil membuang surya yg panjang lagi)
Aku : kat dlam la , pegi la masuk . surya aku tak abes lagi
Endek : pegang helmet aku
Aku : Meh ..

die pon berjalan nak masuk
tibe-tibe die pusing sambil gelak dan datang balik kat aku

Aku : pehal ?
Endek : jum la teman aku dohhh
Aku : surya ni panjang lagi kott
Endek : buang je la
(aku pon buang)
Endek : jum2
Aku : yelah

sambil masuk tu aku ade ternampak sorang awek ni
dari belakang nampak cam aida syamimi
aku pon husha lame la
skali die pusing ...
HAHAHHAHAHAHAHA
(biaarlah jadi rahsia aku)

kami pon pergi order

Miss : Ye encik , nak order ape ?
Endek : cheese burger
Miss : nak berape ?
Endek : 2
Miss : cheese burger takde set ye encik , kalau double cheese burger ade set
Endek : Eh3 , tuka la , bg  double cheese burger
Miss : Satu set ?
Endek : (angguk)
Miss : lagi nak order ape ?
Endek : Air coke due
Aku : (weii endek , coke ade skali dlm set)
Endek : ehh tak jadi
Miss : lagi ?
Endek : itu je
Miss : RM 9.90
Endek : ( Hulur RM 10 due keping)
Aku : yg hang hulur 20 buat ape ? 10 je lah
Endek : aku nak due gile
Aku : pastu yg die tanye 1 set pasal ang angguk ?
endek : aku ingat double cheese burger tu ade due , kan double ?
Aku : HAHA , double tu ade 2 cheese letak ngok
endekk : oo , miss lagi satu yee
Miss : okay

bodo2 je endek ni , lpas tu baru aku tau die tak pernah g mcd , kfc ngn pizza aje

hahahaha
sekian :)
asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment