Saturday, November 6, 2010

Percutian ke Teluk Batik :)

asalamualaikum :)

Pada 5 dan 6/11/2010 , aku dan seisi keluarga telah bercuti di teluk batik :)
kami bertolak pergi pada pukul 8 pagi dan sampai pada pukul 10 pagi .
sampai2 je , semue attack makanan dulu , lapar gile lah !!
Dah puas makan , bagi budak2 terus mandi laut je , aku ngan me'ek attack d&j yg boy bawak :)
selepas itu kami bersantai di tepi pantai dan diatas kerusi sambil memetik gitar
agak banyak la lagu aku renjan , mwahahahah :)

aku terserempak dengan usop dan roy , tak sangke plak dme konvoi kesane waktu tu =='
aku pon tegur dme then smbang :D
sampai la satu ketika rokok habis , menyangap gile lah , tapi nasib baik boy murah hati
die open wiston sekotak XD

cadangnye tydo dlm khemah je , skali ade dorm kosong , haha ape lagi , bapak aku sewa la
tapi apakah daya , bg yg remaje remaje kne tydo dalam khemah . HAHA
tapi itu la syok ! :)

aku pon lepak tepi pantai sekali lagi selepas mandi , dan dituruti oleh me'ek dan boy
selepas itu , aku pon pasang rokok , tetapi ntah macam mane mak aku boleh ade kat sebelah ,
adoiii , biar lah , die diam je =='

dan ketika hampir malam sebuah keluarga dengan bilangan ahli yg ramai memasang khemah di sebelah tapak
ber-bbq kami , aku pon husha2 la ,
PERGGHH , ade jodoh la :P
tapi takkan nak ngorat situ jugak haha
so kne tunggu mase yg tepat la :)
Lepas makan , kami pon menuju ke arah tepi pantai untuk menjadi nage :)
Kemudian , ade pakcik memancing , so kitorang sembang la dngan pakcik tu
Pada masa yg same aku nampak ade 3 org perempuan sedang photoshot , haha
aku dah cakap dalam hati " ni mesti dme ni , mne ade org camping kat situ selain dme"
hha nak pegi tegur segan stakat tegur jauh jauh ade la macam "awak , saye nak tangkap gambar dengan awk"
mereka memberi respon , bagus la kan ? haha
last last boy pegi tegur dme dan aku pon ape lagi , gila mau tunggu jodoh dpan mata haha
Dan kami pun berkenalan , yg aku ingat 3 org je , Farah , Lily dan sorang lagi dme panggil GENDUT hha
aku pon tak tau la dme , ikut je :)
sembang macam macam la , boy minx number , tapi Farah ade bf , malas lah kacau walaupun melepas rsenye
Lily tak tau la pulak , sebab die jarang bercakap bnyak nyanyi ngan tydo je :P
Si GENDUT ni pulak main ngan budak2

yg kelakarnye pasal berat dan tinggi pon boleh jadi topik perbualan HAHA
aku ingat lagi Farah berat 48 KG dan 158 CM , Lily berat 40 KG dan tinggi die 155 CM rsenye :P
selepas sembang punye sembang , lapar la pulak ,sedar2 dah pukul berape , 2 ke 3 pagi haha
dari kul 11 kott , lepas tu dah veron sangat balik dorm , makan dan minum kjap pastu ambik gitar
kitorang pon lpak la tepi pantai tu balik sambil main gitar
mse kitorang sampai tu kedudukan kerusi dah berubah , dme yg alih sebab air dah naik
then kitorang pon duduk la sambil melayan gitar .
tanpa ku sedari , kitorang tengah lepak dngan deme sambil disertai abg mereka
haha , cuak pon ade ,tapi buat tak tau je la
aku continue la main gitar , main punye main , lily ngan farah kate nak nyanyi
aku ckap 'nak nyanyi lagu ape' , dme kate 'lagu ape ape je'
aku main je lah , yg aku ingat aku main lagu

1.cinta tiga segi
2.alasanmu-exist
3.memori sekuntum rindu-spoon
4.luahan hati-apit
5.tak ku sangka tak ku duga
6.baby-justin bieber
7.taman astakona-slash
8.suara ku berharap-hijau daun
9.saleem-tinggal kenangan

itu je kott :)
agak layan la main gitar ngan dme , me'ek pon nyanyi boleh tahan
lily best gak , die bnyak lagu taw so syok la main gitar :)
si boy melayan perasaan
si farah pulak nyanyi best gak , suare manje , tapi die segan HHA
dah sakit tangan , aku pon berenti la main
dah pukul 4 camtu , semue dah tydo tinggal aku dngan farah dan boy aje tak tydo
aku pon sembang la dngan farah
farah ni lawa gile ahh , manje pon manje , cme gedik skit , HAHA
perghh geram gile ahh , slek deme dok KL aje T.T
sembang punye sembang , lily terbangun pastu tydo balik , me'ek plak bngun2 terus melayan perasaan
boy plak dah ngantuk nak tydo , memang la dah kul 5 lebih tak tydo lagi..
kemudian terjadi sebuah conversation

aku:  farah , tak sejuk ke ? saye sjuk ni
farah : mesti la sejuk
(aku buat isyarat peluk)
(die geleng kpale)
aku; taknak ? rugilah nanti bru panas skit
farah:(aku lupe die cakap ape)
aku: farah knape farah macam blur je , slow semacam . loading ekk ?
farah: eee , kurang ajar la , benci gile , taknak la kawan , malas tegur dah
aku: eleeeehhh

haha aku ingat die main2 , rupenye memang , die tacing gile babinye la
aku pun pujuk la ,minx maaf  segale , geletek die sane sni (sikit je la ,takut2 berani je pon geletek tu)
tapi die mmg tacing gile lahh , yela aku cakap die slow pon sebab die mcm tak paham ape aku cakap
mungkin die ngantuk , sbb tu jem skit . haha tapi die tetap tacing , lame gak la pujuk die
last2 die kate 'eee, bising ahh , serabut je'
aku pon diam , pastu terus blah ngantuk , kalau pujuk gile2 pon bkan die boleh jadi awek aku
geramm kott , die mmg ade ciri2 gadis yg aku minat la ~GRR
anyway "MINTAK MAAF LAH FARAH , JANGAN LA MARAH LAGI :("
(aku pon taktaw die marah kat aku ke die ngantuk HHA)
aku bangun tydo dah kul 11 , nak balik dah , dah tak sempat nak g jumpe dme minx number =='
so kitorang pon bergerak pulang pada pukul 2 sampai kul 4.30
rse rugi on ade T.T

anyway thats all
tak larat nak menaip dah , sekian asalamualaikum :)
'

No comments:

Post a Comment